2014年12月27日 星期六

法蘭西本年最高銷量大碟

根據網站 Pure Charts 的資料, 法蘭西本年的最高銷量大碟不是本地歌手的專輯, 而是來自比利時的 Stromae。 他的專輯 Racine carrée 共售出68萬8千張, 緊跟其後的是法國歌手 Indila 和 Kendji Girac。

互聯網圖片

Indila 專輯 Mini World 售出了超過53萬張, 而其中的 Dernière danse 帶點阿拉伯風,  在車上聽收音機, 又或是逛大賣場, 都總會聽到, 街知巷聞, 。 坦白說, 我聽得有點厭倦, 現在看電視時, 一聽到, 我就會立即轉台。



至於 Kendji Girac 就來自歌唱比賽 The Voice。 他的首張專輯 Kendji 的銷量達47萬張。 常聽到的 Color Gitano 有著拉丁味道。


我家某人有時抱怨為什麼現在流行曲, 不是英文歌, 就是那些帶有外國風的歌曲, 再不然就是舊歌翻唱。 老家還不是一樣? 我認識的年輕一代, 愛聽的不是國語歌, 就是愛韓風。 廣東歌是不是已經失去了當年地位?  

14 則留言:

  1. 我地老人家都係愛聽舊歌

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度我都係聽金曲台, 不過有時坐車, 睇電視都會聽到新歌

      刪除
  2. Stromae呢度都hit架. 另外兩首都好聽喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. India 個首, 我真係聽到厭, 佢仲有兩首歌都流行架, Love Story 同 S.O.S. 你可以搵黎聽下

      刪除
  3. 女仔果首麻麻.
    K.G一開場音樂已充滿打丁feel.
    廣東歌既詞曲人再無以前輝哥及沾叔既才華.

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 以前廣東歌都流行一時, 我D煲冬瓜同事都識唱 Beyond D歌, 而家, 真係無呢枝歌仔唱呀

      刪除
  5. 這是支持正板的好處,歌手/製作團隊會有生存空間。

    回覆刪除
  6. Kendji果首唔錯
    依家廣東歌好千篇一律,歌手也不見太有特色

    回覆刪除
    回覆
    1. Kendji 個首拉丁風味, 好入耳
      香港D歌手有幾多個真係唱得, 大家心中有數

      刪除