2014年12月18日 星期四

成語故事

家中寬頻又出事, 一整天都不能上網, 直到晚上, 總算是回復正常, 不過依然是龜速。 想看即時新聞, 也要有無比耐性, 先點擊想看的內容, 等呀等的同時, 可以看看電視、聽歌又或是洗碗, 分散一下注意力, 以防有摔破電腦的衝動。 (這陣子的午間時份, 大多是有關聖誕的電視電影, 令我有在老家農曆新年時看了N次家有喜事的感覺。)

雖然心情不爽, 但這即時新聞仍引得我咯咯笑。  博士議員兼大學校董又創造新詞語: 「悔」辱。  不明白這議員為什麼甚喜歡愛用成語, 但每次都會弄錯。 難道他是我們俗稱的「番書仔」?  我要一用另一議員之說法: 小學中文科也有教啦。

我建議給他的聖誕禮物是...... 成語故事書一本。

16 則留言:

  1. 呢條廢柴係最佳讀屎片示範.

    回覆刪除
  2. 我屋企寬頻ok架,不過一有事,亦有"摔破電腦的衝動"架

    回覆刪除
  3. 我都遇過龜速上網, 通常都是電訊公司做緊嘢, 如: 升級,維修...等, 我索性關電腦, 免得勞氣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人上門睇左, 係出面網路出事, 我地等左兩日至可以再上網

      刪除
  4. 我今日都上唔到網,但好彩老伴打個電話,對方教佢係電腦做左幾個步驟,十分鐘就攪掂,香港呢方面服務幾好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都有 hotline, 不過唔係好幫到手啦

      刪除
  5. 回覆
    1. 唔明係咩野人投佢票嘅呢? 眼光獨到呀

      刪除