2014年12月11日 星期四

驚喜

沒想到聖誕節還未到, 我就收到J姐姐的禮物。


有人抱怨, 為什麼身為弟弟, 他卻一份禮物都沒有, 說姐姐偏心。 那我就叫他自我檢討一下, 原因何在, 嘻嘻。

說起聖誕禮物, 我最怕的就是在公司的聖誕聯歡來個交換禮物, 因有預算限制, 每人帶來的都是差不多的東西, 挺無謂呢。

23 則留言:

  1. 聖誕互送禮物呢個樣嘢我同王子都唔做架

    回覆刪除
  2. 聖誕節又要買禮物, 年年如是, 有時都幾頭痛架.

    回覆刪除
  3. 我喜歡玩公司的 secret santa 呀,一定有驚喜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都玩過架, 不過諗禮物都係件頭痛嘅事

      刪除
  4. 除了指甲油
    我未用過c的其他產品

    回覆刪除
  5. 好開心呀!姐姐真好!我們家的聖誕禮物都只係買俾小朋友,大人已經無咩好買

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地多數都係送朱古力, 唔會咁易出事嘛

      刪除
  6. 咁多呀!你回禮頭唔頭痛!J姐姐都幾錫你。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢愛屋及烏嘛
      回禮呢D, 買左朱古力啦, 不過而家唔知駛唔駛加碼

      刪除
  7. 我都好鬼怕交換禮物,而且也不環保

    回覆刪除