2014年12月12日 星期五

雞尾包

如果你問我家食品監控專員, 香港有什麼美食, 他一定會回答是雞尾包, 還會以廣東話說出。 他最高紀錄是一天內吃了五個, 無視它的高脂高糖。

前一晚在做湯種時, 他已問我是不是會再做巧克力包, 我隨即說是。 其實我已找了好幾個雞尾包食譜, 之前沒有做過,希望不會失敗收場。知道雞尾包熱量驚人, 便減掉了糖跟牛油的份量, 吃時少了點油膩。稍嫌做得不好的是面料,我找不到擠花袋,唯有用保鮮袋代替,控制得不好,外在美打了折扣。 




當雞尾包在他眼前出現,Surprise Surprise, 笑逐顏開,還說自己已在香港。

24 則留言:

  1. 一日5個?勁丫!妳個自家出品都好得喎!

    回覆刪除
  2. 椰子怪果然是椰子怪!你的自家雞尾包好吸引呀,又要去沖杯奶茶來歎下!

    回覆刪除
  3. 王子都試過一口氣4個蛋撻.....
    應該好正,內在美重要個外在美呀

    回覆刪除
  4. 呢d正過佢HK食o個d啦. 一次食咗幾多個???

    回覆刪除
  5. 其實以前邊有人care 高脂食物?我甚麼都照食,依家才怕怕。 以前我唔食菠蘿包雞尾包,以反對而在英國會鍾意食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 高脂高糖, 都係偶然食下好啦, 我都好驚自己又糖尿又高血壓架

      刪除
  6. 保鮮袋都係角剪個口一樣用之麻.

    回覆刪除
  7. 好港式呀,自已做冇咁甜

    回覆刪除
    回覆
    1. 我減左糖份量, 有時食譜D份量嚇C人

      刪除
  8. 整得都幾靚呀!你有上進心就要求高都啱嘅!
    我都好耐冇食佢囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 力求進步嘛
      我以前間中有食, 不過有時有好大陣豬油味

      刪除
  9. 回覆
    1. 佢成日都話香港方便, 不過佢唔會鳩嗚, 只會去郊野

      刪除
  10. 看來他思鄉(雞尾飽), 多過你思鄉喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最多掛住魚旦, 燒賣, 佢反而唔啱食呢

      刪除
  11. 細個時都勁愛食雞尾包
    後來知佢勁邪惡已經唔係好敢食XXD

    回覆刪除