2015年1月1日 星期四

元旦下午茶 ~~ 雞尾包

轉眼就到了2015年, 時間過得快如閃電, 希望今年人人都生活愜意, 身體健康。

大除夕倒數之後, 我跟鄰居依然大吃大喝, 因為有人帶來了 galette des rois 跟香檳, 儘管眼皮快撐不住, 我仍能堅持到聚會終結時, 凌晨兩點才回家去。

昨晚吃得太多, 今天早午餐都沒吃, 那就直接去吃下午茶啦。 今年焗爐第一擊, 純港式風味, 雞尾包是也。




至於專員的評語呢, 就是「相信下次會做得更好」, 可以聽得出他的弦外之音嗎?

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 點樣先至叫"下次"呢? 再整先至會有"下次"嘛

      刪除
  2. 咁下次即係幾時?擇咗日未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要叫我老家寄本通勝俾我, 等我擇個吉日至得

      刪除
  3. 正死佬....
    整埋俾佢食仲咁多嘢講

    回覆刪除
  4. 專員食左幾多個呢?佢係唔係好似狗哥咁為食o架?
    佢同你食哂d包都算係讚賞嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. Like father like son, 兩個都為食架
      今次佢好乖, 食左3個咋, 可能之前個晚食得太多

      刪除