2015年1月5日 星期一

焗香辣肉醬長通粉

一早已告知專員, 我會做蕃茄肉醬, 他便指明要配上長通粉 penne。 原來老眼昏花的我只用了普通長通粉, 難得有人沒投訴。Sauce Bolognese 的做法各有不同, 而我通常都會放少許辣椒來煮, 吃起來帶點辣味。

我下午時已弄好那蕃茄肉醬。快到晚餐時份, 就準備長通粉, 接著把已熟的長通粉跟肉醬拌勻, 再將碎芝士灑在上面, 放入焗爐, 焗到表面金黃就行。



簡單又美味的二人前晚餐就攪定。



18 則留言:

  1. 帶點辣的肉醬很惹味呢!

    回覆刪除
  2. 我地呢邊的 penne都是頭尖尾尖,呢隻未見過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來我攪錯左, 不過有人無乘機投訴

      刪除
  3. 返到屋企有一兜熱辣辣既長通粉,食完一定全身湲暖晒

    回覆刪除
  4. 二人前~~~~~少爺又無份了:P

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 係要之前整定個醬, 之後就好快攪掂

      刪除