2015年1月8日 星期四

我是查理


法國諷刺雜誌 Charlie Hebdo 的慘劇, 香港媒體也有報導。 Charlie Hebdo 的諷刺對象包括政治及宗教人物, 有些漫畫偶而過了底線。 雜誌社之前就受到過燃燒彈襲擊,這次槍襲應是最嚴重的一次。 根據最新報導, 其中一名疑犯已被扣留, 警方正在追捕另外二名疑兇, 亦發佈了這對兄弟的相片。 現在懷疑 Charlie Hebdo近來報導的內容屢次挑戰伊斯蘭教禁忌,因此釀下殺機。



我不是專業時事評論員, 不過以我所看到本地新聞及專題報導, 伊斯蘭教徒的形象都甚為負面。 近來的報導多是有關土生土長的法國人, 其中有些是阿拉伯裔的, 成了激進的伊斯蘭教徒, 甚至去了參加聖戰。 當然還時有伊斯蘭女性所受的不公平對待, 及一夫多妻制的報導, 這都跟法國人價值觀相違背。 有些人會認為這些伊斯蘭教徒不融入法國社會, 如在這生活多年, 一句法文也不會說。 除此之外, 他們會覺得伊斯蘭家庭來法國只為了享受社會福利, 同時要求人家包容之餘, 卻不願接受對方的文化和價值觀。 


現在我擔心的是, 此次槍襲事件會帶來對宗教及種族仇恨, 種族歧視不斷蔓延, 而且更會造就極右派抬頭, 兩年後的總統選舉不知會是什麼光景。

 

13 則留言:

  1. 伊斯蘭教徒不融入社會,呢個問題我地都有,仲幾勁,我感到佢地討厭西方國家文化和價值觀,但又唔肯返老家,有啲真係反社會架,當然其他民族都有,不過冇咁激進架。
    前幾年開始有新措施,要佢地响一定時間內學德文,仲要考試,咁都正常啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 前兩日, 我睇新聞, 都知道德國反回教示威呀
      佢地覺得人地唔接受自己, 不過同時佢地都無接受西方文化同價值觀, 我舊年上新移民班就遇到位係度讀書, 講得一口流利法文嘅年輕男子, 我初時都估佢已經同化左, 但一講到家庭中要男女平等時, 佢嘅思維原來係無被同化到架

      刪除
  2. 真係好不幸,宗教本是導人向善,如今反而弄成仇殺,誰之過?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果成為宗教狂熱份子, 覺得只可以有自己所信嘅宗教先可以存在, 教義凌駕國家法律以上, 就會做出危險嘅行為

      刪除
  3. d回教激進份子永遠當自己個宗教大哂, 其實有邊個宗教無俾人諷刺過? 既然咁唔認同西方價值觀 (瑞士有d Muslims 唔俾個女上體育堂, 聖誕又投訴學校有聖誕樹), 點解唔返返去自己個國家?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度有啲泳池特意劃出一個時段俾伊斯蘭女性架,有時我都會問咁樣係咪變相有特權呢?
      好耐之前睇新聞, 冬天街頭派湯, 有D露宿者會埋怨點解係用豬肉煮, 又或者學校 canteen 個餐單無佢地設想, etc. 可能報導誇張失實, 不過睇得呢D新聞多, 難免令人會覺得佢地只會要求人包容自己, 反過來, 又睇唔到佢地點努力去融入社會。
      有人都會問, 既然唔接受人地個套, 點解又要移居過黎呢

      刪除
  4. And the problems cannot be solved shortly

    回覆刪除
  5. So terribly sad! I believe that there are extremists in any religion. Unfortunately, Muslims are in the worlds eye.

    回覆刪除
    回覆
    1. 任何事去到一個極端, 都唔係好事

      刪除
  6. 回教移民我呢度都係一個問題.

    回覆刪除
  7. 大部份法國人都dislike她們的黑色頭紗
    話令人不安
    人地傳統服飾
    關你鬼事咩...

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時我又好少見到包哂全身黑色架

      刪除