2015年1月11日 星期日

安哥 ~~ Raclette

跟鄰居一起吃 raclette 之後, 我們意猶未盡, 再來個二人前, 順道給新買的烤爐剪綵。 

每次吃 raclette, 我都有種在老家吃火煱的感覺。 兩者都是冬天時必吃, 食物全放在桌上, 喜歡怎樣配搭也行。


 從相片可以看出 raclette 新手與老手的分別嗎?








22 則留言:

  1. 你果邊d raclette cheese 切得咁薄既?

    最尾果張相係你既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好叻, 一眼睇得出呢
      我塊芝士係片裝架, D味無咁勁, 專登買架, 我仲未食到某人鐘情嘅香濃芝士

      刪除
    2. 哈哈! 因為我都係老手啦嘛 :P

      我幫襯開果間芝士鋪一到冬天就有十幾廿種自家特別版raclette cheese, 我近期大愛係加咗fennel seeds同pine seeds 既, yummy yummy!

      刪除
    3. 呢度都有一 pack pack 方便裝, 我食過隻有芥辣味, 非常正

      刪除
  2. 回覆
    1. 第一幅砌得咁靚, 一定唔係我嘅啦

      刪除
  3. 我呢度興聖誕食raclette. 但係我未食過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 搵日搵個屋企有爐嘅朋友, 去佢度一齊食嘛

      刪除
  4. raclette唔啱我,太heavy啦

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 最後個張, 擺法咁唔講究, 就知係新手啦

      刪除
  6. raclette..只食過一次,係友人帶我去佢法國朋友家晚餐嘅!都幾好食喎!

    回覆刪除
  7. 德國人都喜歡食raclette. 我都食過, 幾好玩, 可以慢慢食, 慢慢傾.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日覺得似打邊爐, 都係成班人圍埋一齊, 鐘意點食都得, 又可以吹水

      刪除