2015年1月29日 星期四

Lasagnes à la bolognaise 千層麵

Sauce bolognaise 蕃茄肉醬時常都會出現在我家, 有時會多做一點, 在冰箱存起來, 想來個快捷午/晚餐, 就取出來翻熱, 再配上意粉就行。

這次多走一步, 做個 sauce béchamel 白汁, 就輕易做個 lasagnes à la bolognaise 焗千層麵。 一層蕃茄肉醬, 一層白汁跟一層千層麵, 一層一層疊起來, 最後鋪上芝士, 再放入焗爐烤焗便可以。 蕃茄肉醬跟白汁這組合是專員家中的慣常做法。  


為配合均衡飲食, 我們用了沙律菜來伴吃, 罪惡感即時減半。⋂‿⋂


(⌒▽⌒)☆
∩_∩
^∇^
^∇^




16 則留言:

  1. 我以前有整白汁+蕃茄肉醬,不過呢度流行淨蕃茄肉醬,依家冇整白汁lu

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度D人整, 都會用兩種醬整, 其實用蕃茄醬都OK架

      刪除
  2. 我最差就是煮 bolognaise, 煮得唔夠棉,無人鍾意食。

    回覆刪除
  3. 我淨用蕃茄醬夾麵架乍,加埋白汁? 好味嗎? 這也是法國人的做法?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見食譜, 有人係咁整, 不過亦有人唔鐘意白汁唔放架

      刪除
  4. Bill爸不好白汁,屋企無得食

    回覆刪除
  5. 呢碟千層麵沙律好吸引!唔罪惡!

    回覆刪除
  6. 出面食o個d都好似你煮咁有白汁,唔睇你blog我以為係芝士。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能有芝士架, 有D人會放D芝士落白汁一齊煮, 不過我唔會啦, 已經夠邪惡架啦, 唔駛再落

      刪除