2015年1月14日 星期三

茶記風味~~洋蔥豬扒炒意粉

一個人來個茶記午餐: 洋蔥豬扒炒意粉。 用老抽、生抽來炒意粉, 我怕某人接受不來, 所以這港式風味, 只留待一人前午餐時獨享。


不過現在茶記的午餐也不便宜, 之前我在觀塘上班, 一個午餐動輒要三、四十塊, 當然翠華的就更貴啦。 其實一個午餐的利潤是用來交租的呢? 

21 則留言:

  1. 香港租貴, 幸好人多, 午市晚市擠滿食客, 一般也夠交租.
    歐洲情況相反, 食客唔多, 幸好租不瘋狂, 一般也夠生活.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我附近嘅街坊餐廳仲要星期日唔開架, 佢地真係唔會做足七日
      呢度商鋪有無租金管制, 我就唔知, 私人租樓, 我知就有, 同埋佢地成日話對業主保障唔多, 所以佢地好睇想租樓嘅人嘅 profile

      刪除
  2. 我又想起狗哥的眼神...哈!

    回覆刪除
  3. 咁d意粉有冇煮淋淋咁呀??

    回覆刪除
  4. 好像很有鑊氣 ^ ^
    我上班的地方,附近茶記有個鮮茄豬扒意,即炒不是焗的,也很好味

    回覆刪除
  5. 好有水準喎~~某人唔鍾意鼓油架咩?
    依家食lunch真係幾貴

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢覺得咁煮意粉好怪呀
      而家出街食 lunch 都幾貴, 茶記都要三、四十蚊, 有時想食好D, 一班人飲茶, 都會近百蚊

      刪除
  6. 椰子怪會不喜歡嗎?我好多時想食炒面,都係用意粉炒

    回覆刪除
    回覆
    1. 椰子怪覺得好怪喎, 所以我自己一個食先會咁整

      刪除
  7. li個洋蔥豬扒炒意粉,好有港式風味,我都好鍾意食﹗

    回覆刪除