2015年1月10日 星期六

恐襲之後


 昨天早上十時多, 打開電視一看, 原來正在直播警察大舉追捕兩名襲擊 Charlie Hebdo 的兇徒。  當時兩名兇徒在 Dammartin-en-Goele 的一家印刷廠挾持人質。 誰知過了不久, 另一宗槍擊案在巴黎發生。 TF1 跟 France 2 一直都在直擊報導。 大約下午五時左右, 電視傳來幾下槍聲, 警方發動了攻擊, 三名兇徒最終給擊斃。 只是三天光景, 就沒了十七條人命。 

事件雖然已告一段落,  然而叫人擔心的是, 另一報復性恐襲或會隨時出現。 現在估計法國國內的恐佈份子有五千名。 要監控這些恐佈份子, 是需要大量警力。 現時的政府緊縮開支, 是否有足夠資源, 我可有個疑問。 此外, 還有一群持有法國國籍, 到了海外接受軍事訓練的聖戰份子。 他們隨時可以回國發動襲擊。

正當人們對此次事件感到震驚及悲憤的同時, 今天有位代表勞工界的潘議員在他的臉書卻說, 《查理周刊》 本身是有目的地刺激伊斯蘭教極端分子,令他們發動恐襲,又指巴黎示威中有人手持廣東話版「我係Charlie」標語,是討好香港城邦獨立派。 潘先生可否知道巴黎也有人來自香港, 手持廣東話標語有何奇怪? 難道他在家不是說廣東話? 而且這種說法, 似在說雜誌社給攻擊是自招的。 如果引用同一道理, 那麼去年從事報業的劉先生遇襲, 也是他自招的嗎?  難道媒體報導就是以不得罪有勢力之人為前題嗎?  潘先生的此番言論完全是本末倒置。  

16 則留言:

  1. 可借未能生擒佢哋, they deserve to be rotten in jail for the of their lives!

    工聯會潘珮璆刻毒, 無知, 涼薄, 令人倒抽一口涼氣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢位精神科醫生, 佢自己千祈唔好放棄治療

      刪除
    2. 對,當場被擊斃,是便宜了他們。

      工聯會這些組織,專出垃圾。中共一直在港「培訓人才」,幾十年下來,就是出了潘珮璆、亡國興、禮義廉 tree 根等肥田料。

      刪除
    3. 佢地最叻就係一口歪理, 仲有蔣元秋, 佢地嘅水準係點, 大家心中有數啦

      刪除
  2. 唔近你住個度嘛!睇到新聞都覺得恐怖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔近我住個度, 放心
      我尋日一路睇直播, 一直都有最新消息, 個兩兄弟仲話要做死士, 我地都驚佢地想同警察攬住一齊死, 都幾驚呀

      刪除
  3. 我度唔少人响身、背包貼上「我係Charlie」標語,悼念事件

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係亞超, 都有店員同我講廣東話啦, 有幾奇呢?
      話哂受過高等教育, 醫生一名, 水準如此? 咁我係咪可以話佢呢番言論係為左討好左膠呀?

      刪除
  4. 呢條友膠到咁. 佢知唔知乜o野係地球村呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係膠到無朋友
      如果佢係真心膠, 咁香港教育真係好失敗呀

      刪除
  5. 對於香港某些人,真係好失望,希望唔好再有呢種事發生

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家都驚會再有恐襲架, 不過好多野都係防不勝防

      刪除
  6. 真心希望世界共融,和平,不要有戰爭和流血

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都希望 World Peace 唔只係選美佳麗嘅口號

      刪除
  7. 我地呢兩星期都好心慌,無咩事都唔出去,整日都聽到警車聲,好恐怖

    回覆刪除