2015年1月30日 星期五

Frozen

今天一早推開窗, 就見門前小路鋪了雪。 這是我今年遇到的第一場雪, 它昨天晚上就開始了。 天氣冷, 汪星人跟喵星人都待到今天早上才願意到出外走一圈, 但匆匆又走回室內。 少爺跑回來時, 還滑腳, 差點撞在門上。



我現在處於 frozen 狀態, 不會唱 let it go, let it go, 但要常喝熱茶、穿襪子保暖。 說起 Frozen, 為什麼 Elsa 唱這歌時, 特別是 let it go, let it go, 那台風像是歌唱比賽的參賽者? 而最後她換上另一禮服, 來個貓步, 猶給 Miss XX 的佳麗出場。  ヽ(*⌒∇⌒*)ノ
*⌒∇⌒*
*⌒∇⌒*

26 則留言:

  1. 滑腳? 佢話晒係放養的, 點出黎行走江湖啊? 安逸得濟啦佢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為佢跑得快, 唔夠慢, 有速度嘛 XD, 溜冰咁滑入黎
      再加上佢疏於練習, 舊年全年無見過雪呢

      刪除
  2. 再大雪D就可以出去推雪人了^^

    回覆刪除
  3. haha, 13 degrees and sunny in south!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 影相幾靚架, 不過大雪, 出入都幾麻煩呢

      刪除
  5. 我實在怕凍,一定不會移居會落雪的地方

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲未慣呢, 我見有人係街仲著得好潇酒

      刪除
  6. 貓貓都跣腳,人更加要小心

    回覆刪除
    回覆
    1. 我出去攞信時, 都一步一步架, 驚跌呀

      刪除
  7. 我今日有齊狂風、雨、陰天、大太陽、雪、雪雨
    一日咁多樣,真攞命

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度下午竟然出太陽, 完全估佢唔到

      刪除
  8. 我早兩個星期朝早天未光哂返工果陣踩到馬路邊d black ice, 差d跣低, 我當時只知就算跌低都只可以向前, 唔可以向後, 因為後面就係馬路, 好彩我馬步夠穏, 無跌低到啫.

    回覆刪除
    回覆
    1. 專員今日揸車, 都話能見度低, 路又濕又滑, 好彩之前換定呔咋
      你踩單車返工, 又環保, 又健康, 讚!

      刪除
    2. no no no, 你誤會喇, 我邊有咁勁, 我意思係我行去搭巴士時踩到馬路邊d black ice 啫. 不過我真係有同事無論咩天氣都堅持踩單車返工架.

      刪除
    3. 我睇到個踩字, 就以為係踩單車 XD
      我有街坊都踩單車去火車站, 轉車返工, 冬天都仲係咁做架

      刪除
  9. 回覆
    1. D雪一日就玩完啦, 我地無得玩呢

      刪除
  10. 我地熱帶生活,見到雪真系好high,有次去北海道4是,跣低2次,好痛

    回覆刪除