2015年1月23日 星期五

烤肉

超市做特價, 一塊 poitrine五花肉1kg多, 不用3歐元, 立即買下來, 想用來做 choucroute。 可是放在雪櫃後, 拖了又拖, 最後決定來個不傷腦筋的方法: 烤肉。 只要用鹽和黑胡椒來調味, 再放入已有牛油、洋蔥和蒜頭的烤盤裡,  然後塗上一層薄薄的芥末醬, 再在焗爐把肉烤熟就可以, 絕對是懶人料理。



當然兩個人不可以一下子吃完整塊烤肉, 我便化身麥太, 把烤肉放進平底鍋煎得帶點金黃,  再配薯蓉跟白飯, 終於全都消滅了。


我這碟「不是燒肉飯」是不是很有港式風味?


22 則留言:

  1. 想起昔日午飯, 和同事去燒味舖食燒味飯...燒肉, 叉燒, 油雞, 白切雞, 真係快靚正呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有隻半隻鹹蛋就更正呀, 想起都想食

      刪除
  2. 唔似港式風味,似韓式燒五花腩喎

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 最近附近開多左間大型超市, 證明有競爭係好事

      刪除
  4. 回覆
    1. 想起人話, 好味嘅野多數都唔健康 XD

      刪除
  5. 好似燒肉呀,肥個部份我唔食喇!

    回覆刪除
  6. 好多肥膏, 我會去咗部分肥膏, 冇咁罪疚

    回覆刪除
  7. 1公斤唔使HK$27好平呀*^O^*
    烤肉好有韓feel,
    好靚\(^o^)/
    哈……港式喺脆皮燒肉O(∩_∩)O

    回覆刪除
    回覆
    1. 脆皮燒肉, 我成日都想整, 不過的唔起心肝呢 XD

      刪除
  8. 仲有最靚既豬腩肉……
    豬腩肉,真是又愛又恨

    回覆刪除