2015年1月22日 星期四

全法一叮

電視節目有好多種, 有些就將外國的搬字過紙, 就如 M6 的 La France a un incroyable talent, 其實就是全美一叮的法國版。 


今年已是第九季, 總決賽在下星期舉行。 其中一位參賽者名叫 Stevie Starr, 他的表演兩個字可以說明, 就是吞和吐。 坦白說, 我覺得這表演挺噁心, 不明白為什麼他可以進入總決賽。 這位 Starr 先生可以說是位職業參賽者, 之前已經參加過全英一叮、全德一叮等。 如果大家不怕反胃的話, 可以一看以下片段。




我跟某人說, 他比 Stevie Starr 更厲害, 他問我為什麼呢。 我說, 因為他可以一口氣吞下三個 Donut, 待在肚裡一天, 都不會吐出來呢, 還不是比他更厲害。 

18 則留言:

  1. 好多時,夜晚都無咩電視好睇。。。。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我都少睇, 某日街坊講起, 先開始睇下

      刪除
  3. 呢類節目我只係會睇Britain's Got Talent, 其實搞咗咁多季, d表演類別都開始無新意了, 宜家最主要係睇評審團, Simon Cowell既尖酦刻薄, 再加上前兩季而加入既David Williams成日同佢唱反調, 好好笑!

    Stevie Starr响BGT都好似入到決賽, 佢重吞咗Amanda隻介子!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢今次都有各介子呀, 不過見佢又吞又吐, 都幾核突

      刪除
  4. 可以進入總決賽係搏收視囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我寧願睇個D以為自己好有talent 嘅白痴表演

      刪除
  5. 回覆
    1. 我之前都無睇, 街坊話有個中國人出現, 先至睇下佢表演咩, 原來佢表演氣功, 睇完真係得啖笑

      刪除
  6. 其實這些 show 是有版權的,每個地方都要跟著一定的格式做,守合約。

    回覆刪除
    回覆
    1. TVB 當年個殘酷一叮應該抄考人地節目, 又唔駛俾版權

      刪除
  7. 回覆
    1. 我之前都無睇, 街坊話有個中國人出現, 先至睇下佢表演咩, 原來佢表演氣功, 睇完真係得啖笑

      刪除
  8. 個隻吐出來的介指,要拎去洗!咦....

    回覆刪除