2015年1月16日 星期五

Melonpan

日系麵包 Melonpan 這甜麵包因外型像蜜瓜而得名。 漫畫日式麵包王也有一集都有以它當主題。

其實就是麵包麵團外面鋪上曲奇麵團, 吃起來外脆內軟。 有人稱它為日式菠蘿包, 大概是因為兩者都有一層薄薄的脆皮吧。

我給一半的曲奇皮配上少許朱古力粒, 效果不錯, 下一次可以多放一點。 




25 則留言:

  1. 日式麵包王, 我都有睇啊!

    回覆刪除
  2. 好得喎. btw早幾日我都整咗.

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 可唔可以賣一歐一個呢? 嘻嘻

      刪除
    2. 絶對得! 我呢度既曰本同韓國鋪都有寄賣日式麵包, 成三瑞朗一個好鬼貴, 但有時想過下口癮都會買.

      刪除
  4. 我估melonpan包面嘅曲奇皮易做過港式菠蘿包面嘅皮, 至少不用買臭粉.
    兩種不同嘅面皮, 邊個好食啲呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有諗過整港式架, 都見食譜要用臭粉, 所以無整, 其實唔用得唔得呢

      刪除
    2. 用臭粉菠蘿皮會鬆脆啲,不過, 我見過有食譜唔用, 都可以做到個皮, 只是口感可能會差啲.

      刪除
  5. 喱種日式菠蘿包都幾正喎無咁滯

    回覆刪除
  6. 你的包包好專業呀,專員一定讚啦~

    回覆刪除
  7. 造型好靚呀!!!!!阿毛的包包越來越專業呢!

    回覆刪除