2015年1月12日 星期一

欲加之罪

首先聲明, 我不是陳潔儀小姐的粉絲, 只是看了娛樂新聞報有感而已。 陳小姐參加強國歌唱比賽, 成了第一個出局的歌手。 陳小姐給淘汰, 引起了討論, 有位強國樂評人突然跑出來, 說陳小姐的走音太慘烈, 現在觀眾看到她的演出, 其實是經過後期加工。 


一個歌唱比賽, 不是現場比試實力嗎?  為什麼要去後期加工呢? 要是給淘汰的會給修飾, 那奪得冠軍的, 又會不會同樣給修正呢?  陳小姐的表現那麼差勁, 那就把把她的歌唱片段原汁原味播出來, 以正視聽。 要是不然, 就直截了當說她的演譯方式不是他們的那杯茶, 他們的口味與眾不同。

老實說, 我不大喜歡看現在的歌唱比賽如 The Voice。 有些參賽者要在只有數分鐘內的表演, 引起評判的注意, 都愛叫喊式演唱, 賣弄演唱技巧, 低音強、中音勁、高音準。  可是我們不需要歌唱機器, 而是歌手音準之餘, 還有情感的灌注。 假如懂得嗌叫式歌唱的才是好歌手, 那麼我熟悉的上一代歌手如蔡琴、鄧麗君都絕對不是好歌手了。

看這些比賽, 只能說句「認真你就輸了」。 

29 則留言:

  1. 除咗係咪都X叫, 我完全無法理解點解明明已經係職業歌手都重要去比賽???

    我都唔係陳潔儀粉絲, 但佢俾呢d唱山歌式低品味節目叮出局, 其實對佢來講係好事嚟, 証明佢係一個正常歌手.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D節目都係強國自戀節目, 非我族類, 唔好諗住會羸, 所以唔參加唔係損失

      刪除
  2. 強國呢啲比賽一早有哂安排,其他啲show都係咁,一切under control

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個電視節目都可咁, 其他地方, 都可以想像會如何啦

      刪除
  3. my husband likes to watch 'the voice'. It is a torture for me, so noisy!

    回覆刪除
  4. 唔好認真, 評分的是觀眾, 甚麼人有甚麼水平。 我是陳潔儀的粉絲,有買過她的唱片。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有佢重譯個隻CD
      我只覺得佢地唔鐘意陳潔儀歌唱方式, 坦坦白白講呀, 點解要出暗招, 抹點人呀, 好小家

      刪除
  5. 回覆
    1. 佢唱心動好聽, 我鐘意佢個版本, 多過林曉培, 每次都令我想搵番套戲睇

      刪除
  6. 陳潔儀話晒都曾演過雪狼湖,我諗佢唱live都應該有一定水準,不會差到咁恐怖吧!
    反而我同意黃秋生咁話,依家睇樂壇頒獎禮真係好令人「大開眼界」,歌手固然唱得差,歌本身也不好聽

    回覆刪除
    回覆
    1. 陳潔儀一直都係唱家班, 就算點差, 都唔會全程走音掛
      而家所謂樂壇頒獎禮, 真係得啖笑

      刪除
  7. 做假做假做假........強國人想點都得

    回覆刪除
  8. 陳小姐回應得體,有大將之風,公道自在人心

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 聽佢唱歌, 好舒服, 唔係大叫就先至叫唱歌架

      刪除
  10. 我有睇,我鍾意睇佢地的友情,鍾意睇人互相欣賞,互相學習,睇到正面嘅事情,就足以令人快慰。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇過片段, 對D觀眾好浮誇嘅表情, 我怕怕

      刪除
  11. 推介她的「揭曉」給你,超好聽!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有聽過, 仲有唱K時不自量力唱過添呢 ^^

      刪除
  12. 強國無咩野係真。。。。

    回覆刪除