2015年1月19日 星期一

意想不到的 Spéculoos 雪糕

超市在做半價優惠, 所以我們就抱著一試無妨的心態, 買了一盒 Spéculoos 雪糕回家, 結果又中伏了。


出外喝咖啡, 侍應有時會送上一塊 Spéculoos, 好讓大家用來沾著咖啡吃。 Spéculoos 像是 Pain d'épices 的餅乾版, 都是用上了香料來做。 香料包括肉桂、肉豆蔻、丁香、茴香跟薑。 

至於這 Spéculoos 雪糕, 其實說不上難吃, 只是它的香料味太濃, 尤其是那肉桂的味道。 我平時都有用肉桂來做蛋糕, 不是不接受那味道啊。 可能是因為我們不能把雪糕跟肉桂兩種東西連結起來吧, 全是預期之外。 為了解決問題, 有次試用它來伴著 brownies 吃, 分散了注意力, 反而還可以啦。




23 則留言:

  1. 加左好多添加物啦。

    回覆刪除
  2. 係呀,幸好半價呀,否則真係浪費金錢和卡路里intake....

    回覆刪除
  3. Spéculoos biscuit is eaten with coffee. So, maybe you can add the Spéculoos icecream into coffee (like spanish coffee)

    回覆刪除
  4. 睇個盒既賣相,麻麻地喎
    半價即係幾多歐呀?

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 我整蛋糕甜品都有用架, 不過呢隻雪糕真係唔啱口味

      刪除
  6. 我都成日會中伏,以前會帶返公司比人食。

    回覆刪除
  7. 雪榚,還是喜歡原味雲利拿

    回覆刪除
    回覆
    1. 後生時, 勁鐘意食石板街, 唔肥唔食, 而家反而唔鐘意啦
      而家反而鐘詫食雲利拿同綠茶

      刪除
  8. 半價即係幾銀?
    留返如果有朋友來可以請友人食囉^^
    我都麻麻地肉桂肉豆蔻味的食物><

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似唔駛兩歐
      我都有諗過, 等人黎時, 請人食架

      刪除
  9. 我度好奇怪,冬天雪榚唔減價架.

    回覆刪除