2015年1月9日 星期五

帝王蛋糕聚會

新一年開始, 又是吃 galette des rois 的日子。 話說 galette des rois 是跟 Épiphanie 主顯節有關, 而 galette des rois 中的「王」就是東方三博士。 至於主顯節是什麼? 我可不懂呢。 我老媽是傳統燒香拜神之人, 我唸的中小學都是官校, 沒有聖經課, 因而我不大認識聖經故事。

說回正題, 鄰居跟我們都準備了 galette des rois 跟 cidre, 來個小聚會, 聯誼聯誼。  我們做的 galette 是椰絲餡, 而鄰居的就是杏仁餡啦。 最終六個成人跟一個小童不能把兩個 galette 全KO掉, 可惜可惜。

我家的 galette des rois à la noix de coco
 
鄰居的 galette des rois à la frangipane

18 則留言:

  1. 瑞士d 3 Kings Bread 無法國既咁fancy, 只係提子包(形狀好似嘉頓衛星包), 面頭有糖霜同杏仁碎, 食落有d似港式麵包. Epiphany無記錯就係神之子耶穌降生為人後第一次顯現於非猶太人面前(即東方三博士).

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁個 3 Kings Bread 裡面有無個公仔架? 我地通常都會放一個公仔, 食到個位就係王, 可以揀人做王后架
      我有鄰居收集呢D, 仲有大盒

      刪除
    2. 有架, 其中一個包入面有個Jesus, 買包時會送埋個紙皇冠添 :)

      刪除
  2. 回覆
    1. 我一定係話自己整o個個啦, 自我感覺良好嘛

      刪除
  3. 呢個節日我度冇特別食物.

    回覆刪除
    回覆
    1. 東方三博士(小朋友扮)會上門募捐. 似我哋新年財神到咁.

      刪除
  4. 我係度呢!同你KO哂佢啦!哈!
    之後幾日唔食飯......

    回覆刪除