2015年1月13日 星期二

中伏~~藍苺小蛋糕

從超市賣了一大包藍苺粒回來, 心想跟我家的 candied fruit 沒兩樣, 可用來做蛋糕。 殊不知我中伏了。 

從焗爐傳出了那陣甜味, 我就知道出事了, 跟我想像的是兩回事。 小蛋糕甜蜜如軟糖, 不過就不是沒法擋, 還給人挖苦「一個蛋糕, 兩種享受, 難得難得」。



現在令我頭痛的是, 怎樣解決剩下來的藍苺粒呢?



23 則留言:

  1. 用酒浸完再整蛋糕,唔落糖,or,加啲生果煲果茶

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以試下用酒浸, 果茶就唔啱我喇

      刪除
  2. 係未藍莓味啫喱糖黎架? 用黎做panna cotta得唔得呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個包裝就明寫藍苺咋, 所以我以為係 crystallized fruit 囉, 整 panna cotta, 又可以諗下喎

      刪除
  3. Ah Mo, blueberries are round. Your last photo shows something square!? They look like to me they are Turkish Delights! If they are, then they are famous for their sweetness and they are supposed to be eaten as candies! Google them

    回覆刪除
  4. 用來整蛋糕,整包, scone, pancake 囉,一定會食得哂。

    回覆刪除
  5. 係咪零食來?不如冰左佢打milkshake?

    回覆刪除