2015年1月15日 星期四

福巾

英國格仔名牌都要配合農曆新年, 推出了限量版福字頸巾, 強國官網價為 ¥5750 。  原來法蘭西也有售賣, 盛惠475歐元, 四千塊人民幣也不到, 水貨客應有利可圖。






不知怎的, 我還是喜歡福字月曆上的那個福字多一點, 或許我把它印出來, 掛在我的格仔頸巾, 那我豈不是賺了四百多歐元? 嘻。

這名牌來年或可推出另一限量版套裝, 套裝內有四條頸巾, 分別印上祝、君、早、安, 應可大收旺場。 ~^o^~

30 則留言:

  1. 咁嘅design都批,响錢面前真係.....唉

    回覆刪除
    回覆
    1. 證明強國市場幾重要
      呢個唔核突得過 Mark Zuckerberg 枱有本習主席嘅書囉

      刪除
  2. 好娘囉))))為了討好強國人,即刻低俗晒

    回覆刪除
  3. Ah Mo, maybe you can send your cv to burberry france and apply for designer/marketing :)

    回覆刪除
  4. 唔好話中文字,就算加個英文字,都覺得怪怪地。

    回覆刪除
  5. 無字的 cashmere 都要 £315, 有個銹花字,四百幾都唔算貴,仲係 limited avaliable 呢,一定有好多人搶呢。

    回覆刪除
  6. 加個福字, 好無聊呀. 不過, 皆因限量版, 相信會吸引強國人追捧囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次叫佢整埋個祿、壽字, 可能仲賣得 ^^

      刪除
  7. 我對這類東西一點兒興趣也沒有

    回覆刪除
  8. 說不定這公司已被強國人買了

    回覆刪除
  9. 不倫不類,怪怪的!好一條Burberry 圍巾加個中文字,破壞哂!

    回覆刪除
  10. 真係好核突,只有強國人才喜歡咁娘的設計。。。。

    回覆刪除
  11. 其實响歐洲果d係咪都整個中文字呃鬼佬果d多數係廉價貨, 呢鋪Burberry真係自貶身價.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都見過印中文字嘅床單之類嘅野, 有人問我D字點解, 我話無得解, D字完全無關係
      不過B記可能好了解強國口味, 呢D品味, 真係有錢都買唔到

      刪除