2015年1月26日 星期一

Lunch for Two

這天的二人前午餐由專員負責, 我就乖乖坐著吃著就好了。  他做了 Poêlée pommes de terre aux champignons 跟 omlette。 他的奄列跟我在老家茶記吃的不大一樣, 反而像是西洋蛋餅。雖然不是什麼豐富菜式, 我仍是吃得很滋味。  。^‿^。


上回說到專員對香腸的堅持。 其實除此之外, 他還有好幾個原則: 儘量支持本地農夫, 買本地產品。 他會專心看食物標籤, 凡是有棕櫚油成份的, 都一律不買。 所以在超市有新產品, 我都先讓他研究一番, 才決定要不要買啦。


22 則留言:

  1. 回覆
    1. 你又估錯, 佢會食, 仲要淨係食辛辣麵, 不過都無一個月食一次咁啦

      刪除
  2. 响香港時佢都有呢啲要求?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係我地頭, 梗係無咁斗膽啦, 唔通我老媽整嘅都夠膽問 >y<

      刪除
  3. i think many french people like traditional food/recipes. I do not eat andouillette or boudin noir. And you?

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 呢度有D現成嘅 crepe 同 waffle 都有用架, 所以睇標籤好緊要

      刪除
  5. 我和德先生都習慣看食物成份標籤, 留意飽和脂肪, 反式脂肪, 卡路里...等, 這樣都不一定吃得健康, 不過, 注意多啲都好過唔睇, 亂買亂食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時表面寫純豬, 純牛, 都有取巧架, 所謂純, 原來搭豬頭肉之類嘅下欄野

      刪除
  6. 我都支持本地農夫, 買本地產品架. 食物標籤我只係睇吓佢多唔多E numbers.

    回覆刪除
  7. 專員唔係浪得虛名喎!入得廚房,拍掌!

    回覆刪除
  8. 有時妳煮俾佢食,有時佢又煮俾妳食,好sweet

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我最怕佢係我煮時, 意見多多喎 ʘ‿ʘ

      刪除
  9. 有少少似茶餐廳法蘭西多士^^
    專員唔只識食仲識煮~~讚!!!

    回覆刪除
  10. 支持本地農夫, 買本地產品, 如果唔係, 消失了後悔

    回覆刪除
    回覆
    1. 最重要係信得過嘛
      你睇強國同胞咩都係香港買, 就知信唔過, 點話支持都無用

      刪除