2014年11月30日 星期日

〔麵包〕Apple-Cinnamon Pull-Apart Bread

給臉書上的照片吸引, 它更我有意欲試做, 再看看食譜所需材料, 全都是我家備有的, 於是立即動手做。



做法其實跟肉桂蘋果卷差不多, 只是由卷狀變成塊狀。 我把已排好的麵團放進了雪櫃, 待晚餐時份才放入焗爐烘烤。 麵團吸收了蘋果的味道, 吃時充滿蘋果香。


21 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢排蘋果平, 可以成日整下蘋果野

      刪除
  2. 我前日都整咗蘋果肉桂包呢

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 有人好乖, 無食哂, 仲可以分一半俾街坊

      刪除
  4. 最近買過10蚊4個美國蛇果,超抵,美國蛇果用來做這包最好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係呢度會買 golden, 1kg 1歐, 好抵

      刪除
  5. 好多蘋果喎!見到仲有汁添!

    回覆刪除
  6. 我都見有網友做塊狀包包, 好玩, 又一新作!

    回覆刪除