2014年11月11日 星期二

自動自覺

自從給 Rouquin 療傷後, 他更喜歡在我家流連。 我們不在家時, 他很有耐性在門外守候。 走進屋內, 吃過貓糧, 便自動自覺躲起來睡懶覺。


觀察所得, 他總是吃個不停, 我們懷疑他有寄生蟲。 他的打鼾聲比狗哥的還厲害, 會不會是呼吸道有問題呢?

少爺跟 Rouquin 兩隻小貓一起睡得安寧時, 可憐我卻不可以安坐沙發看電視, 嗚嗚。


 

28 則留言:

  1. 你是否認識牠的主人?怎麼好像是你家貓貓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢兩位上賓都係某鄰居架, 唔知點解佢地好鐘意我屋企, 因而呢位鄰居同人講, 我地偷左佢D貓 T-T

      刪除
  2. 哈, 看來你又要成為偷貓賊了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你睇我地對D賊贓幾好, 成張梳化佢地瞓哂 ^^

      刪除
  3. 你去鄰居投訴佢哋霸咗你o既梳化啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 不如叫佢地買張梳化放係我屋企, 俾佢兩位寶貝瞓啦

      刪除
  4. 貓主人屋企可能家徒四壁,無梳化比貓貓瞓,所以佢地離家出走,唔肯歸家。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無參觀過佢地屋企, 不過見佢地好鐘意扔傢俱咋喎

      刪除
  5. 冬天佢地留室內,睇怕要多張梳化喎

    回覆刪除
  6. 如果佢地有病係妳定佢地主人帶佢地睇醫生呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地無文件, 唔可以帶佢地睇醫生

      刪除
  7. 喺你度又食又瞓,好似係你隻貓喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 少爺應該當自己搬左, 至少 Rouquin, 我唔敢成日放佢入黎, 當然好凍時例外

      刪除
  8. 小心你有變成偷貓賊 :) 哈哈 :)

    回覆刪除
  9. 又食又瞓,小貓好快變肥貓。^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 比我初識佢地時, 佢地已經肥左好多

      刪除
  10. 你將鄰居掉出來的傢俬,搬給貓貓瞓,呀!唔得,一陣鄰居又話你偷佢傢俬 (^_^;)

    回覆刪除
  11. 果然係上得床來又懂掀被冚XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 床我地唔俾上, 雖然少爺成日心思思想瞓床 ^^

      刪除