2014年11月10日 星期一

〔麵包〕芝士煙肉包 ~~ 附食譜

話說上回用了 Reblochon cheese 做芝士鬆餅, 有人嫌芝士份量不夠多。 那就再來個邪惡的芝士煙肉包, 讓某人吃個夠。




材料:
中筋麵粉...................................250g
新鮮酵母...................................8g
糖...............................................30g
牛奶...........................................120ml
牛油...........................................35g
Reblochon cheese 及 bacon.......適量

做法:
1. 把糖放入已溫熱的牛奶, 再加入酵母拌勻, 待十分鐘。
2. 將材料放在一起揉成麵團,揉到麵團比較光滑就可以。揉好的麵糰放到溫暖濕潤處進行第一次發酵,發酵至原來1倍大左右即完成。
3.發酵好的麵團取出,分成8分,滾圓,放入芝士及煙肉作餡料。 再放溫暖濕潤處進行第二次發酵。
4. 掃上蛋液, 再撒上 Reblochon cheese,烤箱預熱180度,烤制10-12分鐘左右即可。

為了減低罪惡感, 我選了沒帶肥的 bacon 片作餡料。 至於 Reblochon cheese, 那份「香氣」未必人人能夠接受, 不過吃時芝士味還算溫和啦。


22 則留言:

  1. 芝士多到滿瀉...今次應該冇投訴。

    回覆刪除
  2. 咁愛邪惡之物,某人體積是否正在擴張中?

    回覆刪除
  3. 愈邪惡愈好食。 你用中筋粉就可以做到麵包,法國的粉真好用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用 T45, 我見網上對照, 話係中筋

      刪除
  4. 呢個甜包, 材料豐富兼魔鬼, 一定好食!!

    回覆刪除
  5. 好邪惡啊,可惜Bill爸不好芝士。

    回覆刪除
  6. 芝士滿到瀉哂,有人應該冇投訴啦。

    回覆刪除
  7. 我一定爭食,鬥快食,哈!

    回覆刪除
  8. 嘩! 真係好邪惡 :) 哈哈 :) 爆芝又爆脂 :) 哈哈 :)

    回覆刪除