2014年11月24日 星期一

〔麵包〕Pain au chocolat aux amandes

跟人家學做湯種麵包, 雖然做起來時比平常的多了一個步驟, 但是吃起來真的更鬆軟, 就是專員也認同。





用了杏仁跟巧克力做饀料, 麵包綿軟, 只略嫌杏仁味不足。



不過我不是第一次做這麵包就成功, 那絕對是貪心之過:其一是餡料太多,其二是我硬要把整個麵團放進那個長方形的蛋糕模內,就像一位應穿十四碼的女子硬要說自己穿得下十二碼一樣, 衣服都給她差點擠破了,嘻。



19 則留言:

  1. 我都覺得湯種包好軟熟。

    回覆刪除
  2. 湯種麵包個步驟其實唔麻煩

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 有內在美架, 不過件衫窄得滯, 有D肉酸囉

      刪除
  4. 我最近也開始學做湯種,真是較軟熟好吃,就是搓麵團的時侯太軟難控製些。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得搓時好痴下, 上網睇人教, 話正常呢

      刪除
  5. 我懶煮湯種,只整過一次。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得唔算太麻煩, 前一晚整定就OK

      刪除
  6. 如果麵團濕軟, 係要迫吓迫吓, 先焗到脹卜卜嘅效果呀, 幾靚呀.

    回覆刪除
  7. 湯種唔麻煩,難食先慘~~
    好食就得啦~

    回覆刪除