2014年11月28日 星期五

小事一則

前陣子 France 2 播出 Alain Delon 跟 Anouchka Delon 的舞台劇 Une journée ordinaire, 問題就來了, 有人一看就說 Anouchka 是 Alain Delon 的孫女, 我立即糾正他說, Anouchka 是 Alain Delon 的女兒。 有人就反駁, Alain Delon 已一把年紀, 怎會有這麼年輕的女兒。 我心想, 你一定不認識大名鼎鼎何博士呀。

不用爭論, 到維基一看就知道誰對誰錯。 Alain Delon 行年七十有九, Anouchka 是他跟第二任妻子所生, 芳齡廿四。 不枉我以前常在文化協會借閱 Paris Match, 呵呵。


題外話, 前女高官說「點樣放心喺20年後將香港交畀呢班人去管呢?」我看了後, 害怕程度遠超過看完閃靈, 我可不想廿年後仍見她在指點江山呢。

10 則留言:

  1. 呢班成日走出來亂講的保皇人仕,才會令港人想移民。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有個班泛民議員, 究竟去哂邊呢? 連譴責濫用暴力無呀

      刪除
  2. 文化協原來有Paris Match借

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 有心有力又唔只佢一個, 有時見到個男人拖住個細路, 都唔知佢係爺爺定爸爸 hehe

      刪除
  4. 呢個女人越來越令人討厭

    回覆刪除
  5. 平時係街都成日見6,70歲老豆拖個幼稚園仔女啦.
    隻白頭詩姑又係度迴光返照,C唔斷氣,仲有咩比咁更加得人驚 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 無限復活, 董生個班底又返黎, 真係見到都驚

      刪除