2014年11月13日 星期四

月曆

今天竟然同一天收到兩個月曆: 一個來自老家, 一個來自郵差。 前者 免費, 後者自付。 這迷你福字月曆還是有國家支持的區議員派發的。 


我們的老規矩: 郵差及消防員的月曆, 一律5歐元。 至於給我們倒垃圾的清潔工, 我們就會聖誕時刻乖乖奉上巧克力一盒, 聊表心意。

28 則留言:

  1. 香港郵差同消防員都唔可以收錢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都有咁嘅習慣, 佢地會帶D月曆來, 我地會俾錢買, 當然亦可以唔買嘅

      刪除
  2. 消防員的月曆係咪猛男圖片架??

    回覆刪除
  3. 月曆封面印「禮義廉」三字,比「福」字更合適。

    回覆刪除
    回覆
    1. 除左蛇齋餅粽, 呢D細微細眼野都可以籠絡人心, 有咩野選民, 就有咩野議員

      刪除
  4. 5歐當自己買日曆,其實佢地成本都唔平。

    回覆刪除
  5. 我度超市今年好豪,印大月曆,仲可以攞幾多都得

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度超市無呢, 係有次去食中餐, 佢地有送

      刪除
  6. 同中國傳統差不多,西人都興攞利是。

    回覆刪除
    回覆
    1. 性質似盤桔/財神到, 不過我地識得郵差小姐, 平時見到會傾一兩句, 佢都幾 helpful 架

      刪除
  7. 話時話, 我好耐冇見過我個郵差.

    回覆刪除
  8. 我哋中超送月曆,我唔要喇,都唔掛,費事嘥嘢。

    回覆刪除
  9. 老家月曆可以睇埋幾時過年/大寒/小暑......

    回覆刪除
  10. 郵差月曆都幾靚喎
    老家月曆可以知中國時節和香港公眾假期^^

    回覆刪除
  11. 可惜我們回去時未開始派月曆,我只係在十二蚊店買左個
    可能我們住大廈,所以未必有郵差月曆或消防員月曆

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過你地要唔要俾 étrennes 俾 gardien / concierge 呢?

      刪除
    2. of course la, need to pay gardien :)

      刪除
    3. 要呀,我地要個個都要交雜費架

      刪除
    4. 講開消防月曆,星期六在市中心見D消防賣月曆,但好似無人幫趁。
      我地個郵差我都唔係成日見到,派包裹那個就專派包裹,睇下銀行會唔會有月曆啦

      刪除
    5. 可能 Luca 爸公司有呢, J先生哥哥都俾左個我地, 一塊大卡板個D, 都係佢嘅公司出品

      刪除
  12. 唔通係蛇斎餅糉派到去法蘭西@@

    回覆刪除