2014年11月4日 星期二

療傷

是這樣的...... 隔壁鄰居跟我們說她發現 Rouquin 的右前肢受傷, 已給傷口消毒, 著我們有機會留意一下。

當他又來我們家中, 我們看見他走起路來一拐一拐, 立刻把他抱起來看看, 原來他的右前肢給割傷。 我們接著要給他清潔傷口、消毒、塗上藥膏。 給他療傷不容易, 我負責安撫著他, J先生負責給他包紮。  不過完成後三十秒不到, 他就把紗布扯走, 唉。 幸好今天看他, 沒有跛行, 傷口慢慢癒合了。



其實當看到他一瘸一拐走著, 我們真的很氣憤。 鄰居跟我們都發現他受傷了, 他的主人究竟有沒有發現呢?  還是已經把他「一筆勾銷」? 最最最不明白, 他的主人把貓兒照顧得不好, 卻又迎來新寵。 貓兒也有生命, 可不是一件玩物啦。 Rouquin 是這小社區中最善良的貓咪, 沒有攻擊能力, 有時連我家少爺都欺負他, 很是可憐。

是否有人還不明白「停一停, 諗一諗, 先好養寵物」這道理?





26 則留言:

  1. 善良的貓咪, 特別俾同類欺負,但又特別得到人類保護

    回覆刪除
    回覆
    1. 覺得佢好可憐, 以佢嘅性格, 成日要係街, 唔容易架

      刪除
  2. 吓? 佢主人又養多隻? 可能遲早都係你o既....

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢嘅新寵有時都係窗外, 不過我地費事又落人口實, 無招呼佢啦

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢隻貓貓同我少爺本來都係呢位鄰居架, 唔知點解我屋企對佢咁有吸引力

      刪除
  4. 你接手領養吧啦,佢又幾肥下喎.

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 有D人自己根本就照顧不來, 又要堅打要養, 其實好不負責任

      刪除
  6. 係咪同人地打交整傷?
    個主人好心唔好再養啦,養親都走佬XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢位主人貪新忘舊, 佢隻新貓貓有時都係我家徘徊, 我地都唔敢招呼佢啦

      刪除
  7. 回覆
    1. 我地唔會招呼新寵啦, 唔想又有是非

      刪除
  8. 仍是那一句,不喜歡動物,我明。但養牠,卻又不理牠,不給足夠活動空間,甚至動物受傷也不理。

    這些人,該罰關在籠子內反省,起碼一個月。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有D人扮自己鐘意動物, 前鄰居只有有人黎探佢時, 先會俾D貓貓入屋, 仲乞人憎

      刪除
  9. 唔理佢就唔好養啦,養嚟做乜?

    回覆刪除
  10. Rouquin好可愛,希望佢快d好返!

    回覆刪除
  11. 你們替貓兒療傷, 希望主人反醒, 否則只有便宜了主人.

    回覆刪除