2014年11月22日 星期六

薑汁撞奶

薑汁撞奶是冬天宜吃的甜品, 甜中帶點辣, 老媽常說薑汁有暖胃作用。



不過它就不合專員口味, 依他的標準: 薑汁下得太多, 糖又下得不夠多。 哼! 你不愛吃, 我便一人獨享。 我就愛吃薑, 下得兇狠, 之後還要做薑母茶、薑蛋湯, 絕對沒他的份兒。

28 則留言:

  1. 我家老伴見到薑好似見魔怪咁,哈哈,無奈我偏愛薑。

    回覆刪除
  2. 可能唔啱洋人口味,薑汁撞奶王子也麻麻

    回覆刪除
  3. 整返個 Crème brûlée佢食好過啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到個食譜, 就唔多想整, hehe

      刪除
    2. me 2! 我好怕整creme brûlée, 太多cream,太多糖。。。。

      刪除
  4. 夠薑先好味呀!
    整個少薑多糖比佢試下啦

    回覆刪除
  5. 我最近都好想食,冬天食這個甜品好正,可惜我懶整薑汁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知香港十蚊店有無小工具幫手呢

      刪除
  6. 幾時煲埋豬腳薑呢? heehee...

    回覆刪除
  7. 以前出外吃這個,要加薑

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家仲有無邊間好食呢

      刪除
    2. 老實說,在香港我沒有吃過好吃的,以前多在國內吃,因為香港用的不是水牛奶。

      刪除
  8. 竟然有套咁傳統的米通花碗和匙羹^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 套野係有人好耐之前係呢度雜貨攤買架呢 ^^

      刪除
    2. 我奶奶都有一套。。。。

      刪除
    3. 你奶奶係咪係 GiFi 買架?

      刪除
  9. 我都喜歡薑汁撞奶呀,還有薑茶,薑蜜。。。。什麼都落D薑,哈哈

    回覆刪除
  10. 我呢度啲薑好少汁架, 而且, 我重未找到個好用嘅磨薑汁器.
    磨出黎嘅只有薑蓉, 無汁, 要擠壓薑蓉才出少少汁. 我媽媽可以一路磨, 薑汁一路流出黎架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係磨左蓉, 再壓汁, 我咁有心機整, 都有人唔識欣賞, 嗚嗚

      刪除