2014年11月27日 星期四

咖哩雜菜飯

執拾時發現了一小包咖哩醬, 不想浪費, 用了它來做了一鍋咖哩雜菜, 順便消滅家中的紅蘿蔔跟馬鈴薯。

試味時發覺咖哩味不足, 最終自行再添咖哩粉跟孜然粉, 才合口味。 配上白飯, 就是我的一人前午餐。

23 則留言:

  1. 阿仔不在家,我己經冇煮咖喱好耐,出街食就有

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係UK製造東南亞口味咖哩, 淨係見過一次咋

      刪除
  3. 如果我食咖喱,會加隻指天椒,食到流汗好過癮架

    回覆刪除
  4. 我依家唔敢食咖哩住喇。明年才吃lu。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你仲要忍到出年2月, 返到香港, 好快D睇醫生呀

      刪除
  5. 我也喜歡香辛的咖哩,所以不能大量購買,香料這回事,放久了就失去香味,不能貪心多買。

    回覆刪除
  6. 時不時煮家一煲 , 配飯/餅乜都得, 越擺越惹味.

    回覆刪除
  7. 送飯一流,諗起都好想食

    回覆刪除