2014年11月21日 星期五

The Bridge & Mammon

維基電視開鑼, 友人看過後, 都說劇集值得一看, 可惜我在這無緣觀賞。 看到《選戰》的劇情, 我不由得想起 House of Cards。  

說回正題, 我最近在追看的劇集, 除了受歡迎的 Castle 跟 Criminal Minds, 還有 The Bridge 跟 Mammon。 起初看 The Bridge 的原因, 全因為 Diane Kruger, 想看看她在美劇的表現會如何。 (為什麼上天那麼不公平? 一個人可以說得一口流利德、法、英語。)  這劇集是丹麥/瑞典劇集的 cover version, 第一季差不多到了尾聲。 它有別於「一集一命案」的美劇, 而且人物支線頗多, 我看時要比較專注, 不想錯過某些情節。 現在我也想看看原裝正版呢。

至於 Mammon 這挪威片集, 我只看了首二集, 開首都可以吸引人追看, 我希望它不會虎頭蛇尾就好了。



18 則留言:

  1. 呢度洋人好多都曉3-4歐洲語言喎

    回覆刪除
  2. 歐洲人真係可以識好多種語言

    回覆刪除
  3. HKTV的劇係好睇,希望佢地成功,長做長有啦。

    回覆刪除
  4. 俾條link妳,咩節目都有得睇
    http://icdrama.se/

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛客氣,大家海外香港人,係特別鍾意睇港劇,雖然成日俾人鬧啲劇目好屎,但點都係鍾意睇番香港o既嘢,有好嘢一定同大家分享

      刪除
    2. 我試左, 勁得呢, 雖然都可能係一路睇一路鬧, 再次感謝 Ruby2149

      刪除
  5. 回覆
    1. 我試過, 話有地區限制, 唔知係咪要裝 apps

      刪除
  6. 歐美人士好多由細都已接觸多種語言.

    回覆刪除