2014年11月7日 星期五

班戟

平時我們吃班戟, 多配以 sirop d'érable (楓糖)。 這次來個港式吃法, 塗上牛油、花生醬跟砂糖。 J先生嚐過了, 也愛吃。 我笑說, 或許我可以經營一個攤檔, 專售港式班戟, 可能殺出一條血路, 哈哈。


要是我真的在這賣港式班戟, 那一定要先在香港大手買入花生醬。 這小小一瓶的花生醬要4歐元, 證明「物離鄉貴」的說法一點也不假。

24 則留言:

  1. 同你啱啱相反,我度花生醬不斷減價

    回覆刪除
  2. 絕對無問題啦.....加煉奶都得

    回覆刪除
  3. 冇留意花生醬邊度做嘅添,你嗰度啲野好貴呀。

    回覆刪除
  4. 正喎~~~~咁快啲開檔^^
    可以賣埋魚蛋豬皮蘿蔔,佢地鍾唔鍾意食喱類?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地會食咖哩, 不過唔知食唔食豬皮喎

      刪除
  5. 咦!有得諗喎,快D開檔啦

    回覆刪除
  6. 講真,有得唸喎。係聖誕市集租個攤位,港式夾餅大戰crepe。天氣凍,攞住食,熱騰騰,應該有市。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年聖誕市集可能遲左啦, D檔應該無哂, 出年可能有機會, 嘻嘻

      刪除
  7. 有無用港式食法,用枝叉狂篤塊pan cake,等d汁索晒入件餅度?

    回覆刪除
  8. 下次買花生自製花生醬啦 ;) 你開檔都好, 賺番D私己 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都試過自製花生醬, 有時買唔到靚花生, 激C

      刪除