2014年11月17日 星期一

選美小風波

法國小姐 2015 會於十二月初舉行, 最近發生了小風波, 代表 Champagne-Ardenne 的 Julie Campolo 給取消資格, 不過並不是什麼裸照風波, 而是由於她違規。 報導說, 她已參加了五次的地方性選美, 而法國小姐佳麗只可以參加同類型比賽三次而已。



這位 Campolo 小姐大呼冤枉, 聲稱自己沒有存心隱瞞, 說早已跟舉辦溝通云云。 她更說給取消資格令她的夢想破碎。 當晚自然不會沒有 Miss Champagne-Ardenne 啦, 他們已安排次名頂上。

前 Miss Champagne-Ardenne 跟 Miss France 2014 (互聯網圖片)
Miss Champagne-Ardenne 新代表

至於給看好的是 Miss Côte d'Azur。

 
互聯網圖片

去年我看 Miss France 2014, 還未宣佈結果, 我就呼呼大睡。 不曉得今年又會不會看到 zzz ZZZ zzz 呢?

19 則留言:

  1. 前 Miss Champagne-Ardenne 個樣咁成熟嘅

    回覆刪除
  2. 咁多年我只見過一次電視播Miss Austria. 但係佢好似真人show咁,每集out一個.

    回覆刪除
  3. 選美同整容同樣會上癮.

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港都有位呂小姐參加過幾次選美啦

      刪除
  4. 選美節目我麻麻, 不過睇相都幾順眼 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我舊年想睇下同香港有咩唔同嘛
      呢度個節目唔會令"佳麗"出醜, 仲有呢個選美係當晚嘅收視冠軍

      刪除
  5. 大熱果個係幾靚女喎@@
    會唔會有啲咩國際巨星表演嘉賓?

    回覆刪除