2014年11月16日 星期日

Boeuf Bourguignon 紅酒燉牛肉

天氣冷, 最適宜做燉菜。 Boeuf Bourguignon 是其中一個選擇。 我家只有二人, 而做這燉牛肉, 最少以一公斤牛肉起跳。 那就是說, 我們最少要吃上兩天或以上。 伴以薯蓉跟意粉來吃, 美味非常。



我家的高速煲已進駐了好一段日子, 現在才給它剪綵。這也是我第一次用高速煲, 事實上我一直都怕用它, 大概是給我老媽洗腦:  高速煲很危險, 隨時爆炸。 不過不得不承認, 用它真的既能省能源, 又省時。

20 則留言:

  1. 舊式高速煲真係危險架,新果啲好安全,有危險時開唔到架

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前成日話會爆炸, 我聽得多, 真係驚驚

      刪除
  2. 冬天我都焗多左,炆多左, 成個廚房都暖哂

    回覆刪除
  3. 我家的高速煲用了二十多年,法國牌子,對職業婦女來說,真是偉大發明啊!

    回覆刪除
  4. 高速煲因為太高溫, 所有食物既營養都破壞, 完全唔係好野.細火慢炖先可以保存食物既營養及帶出風味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次用, 唔知佢有個咁嘅壞處

      刪除
  5. 奶奶三個月都送我一個高速煲
    同你一樣怕爆炸^^
    睇嚟要搵日要好好了解佢

    回覆刪除
  6. 有高速煲方便好多 :) 我超愛用高速煲, 哈哈 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次用咋, 俾我老媽洗腦, 好驚爆炸 ^^

      刪除
  7. 我都係洗左腦,但我奶奶好鍾意用

    回覆刪除
  8. 聽講用時跟足程序就好安全。

    回覆刪除
  9. 我沒有高速煲, 只因唔想太多不常用的東西, 塞滿廚房. 但每次見人用, 鬼咁快, 炆好餸, 煲好老火湯, 都有心郁郁架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地廚房唔算多野, 太多野, 都唔知可以擺去邊

      刪除