2014年11月3日 星期一

芝士鬆餅

上次做的鬆餅不大成功, 這次再接再厲, 希望做得更好。 前老闆稱我這做事態度為「死唔忿氣」, 哈哈。

找來 BBC Food 的 Scones 食譜, 為了不想太單調, 我放了點鄰居給的 Reblochon 芝士來搓麵團。 傳統的 Cheese scones 應是用 cheddar cheese 啦。 我家沒有 cheddar cheese, 那就靈活變通一下吧, 嘻嘻。 製成品比上次做的成功,開心開心。



一人午餐:  芝士鬆餅配蘑菇湯,吃時身子也和暖起來,超滿足。

20 則留言:

  1. 唔知點解諗起芝士焗蟹蓋XXD

    回覆刪除
  2. 點解蘑菇湯咁啡色嘅?

    回覆刪除
  3. 你真勤力又認真,梗會整得愈嚟愈好。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 有機會攪B&B, 可以加入你個餐牌架

      刪除
  5. 好鬼正, 好想食呀 :) 我真係要忍忍忍, 唔係過咗冬天就有排減.... :) 哈哈 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排凍呀, 成日要食高熱量食物, 到暖番, 唔知點算呢

      刪除