2014年11月19日 星期三

〔蛋糕〕香蕉椰子燕麥鬆餅

家中又出現熟透香蕉, 簡單不過的解決方法, 就是做蛋糕。

除了香蕉, 我還放了椰絲來滿足一下椰子怪。 又為了感覺健康點, 我減少了麵粉的份量, 同時放了燕麥。 




有天看了粗口廚神的節目, 他一家六口總動員上鏡, 還有他老媽呢。 他做鬆餅小貼士, 只要把材料拌勻, 而不要把麵糊過份攪拌。 我又學懂了。 誰還敢說看電視無益呀?

19 則留言:

  1. 係呀,overmix會整到啲麵粉筋性走出黎,鬆餅唔鬆架

    回覆刪除
  2. 燕麥真係咁有益?好多blog友整食都喜歡加燕麥

    回覆刪除
  3. 我都試過overmix,搞到好似食膠咁.

    回覆刪除
  4. muffin 係唔需要大攪架,因為會令粉團起筋,食落實的的。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 佢既細女最鬼馬, 成日講D爛gag.而佢既仔真係同佢一個餅印, 又好斯文怕羞...

      刪除
    2. 我覺得仔仔會繼承衣缽喎

      刪除
  6. 我屋企好難有熟透香蕉,因為我食得多,哈!

    回覆刪除
  7. 誰說看電視無益?...呢句說話,係未專員成日講架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 專員同我都係電視迷, 我地都係電視湊大架
      係有D我認識有小朋友嘅家長, 佢地講到電視萬惡架

      刪除
  8. 請問你說的燕麥,是燕麥粉,還是一粒粒的燕麥?

    回覆刪除