2014年11月20日 星期四

馬鈴薯粟米周打湯

我最喜歡冬天時喝熱湯, 馬鈴薯粟米周打湯常出現在我一人前午餐餐單之上。  吃完了後, 身體頓時暖洋洋, 充滿力量, 嘻。



今天看網上新聞, 知道三色台台慶收視創新低。 事實上, 現今網絡發達, 我還在老家時, 身邊的同事不是看韓劇, 就是台灣綜藝節目, 又或是強國歌唱比賽。 這個年代還有多少人還會關心什麼台慶呢?

19 則留言:

  1. 我有睇喎,今年真係超唔得

    回覆刪除
  2. 我家已經多年沒有電視看啦,最近只看now新闐

    回覆刪除
  3. 自然定律,有高,自然有低。
    周打湯中間兩隻是蝦嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個電視台最近形象真係唔係幾好, 仲有廿年前又係獎門人、阿叻, 而家又係, 唉......
      係煙肉咋

      刪除
  4. 回覆
    1. 今日俾人踢爆左啦
      呢個畫面又令我想起三個人一條命一條心嘅片段

      刪除
  5. 我o係HK時多數都係睇Cable.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係老家都係, 有時連我老媽都唔想睇TBB嘅劇, 寧願睇 cable

      刪除
  6. 我睇唱歌個part,整東整西排吓相片鬼咁多野做。

    回覆刪除
  7. 無睇台慶幾年了,之前睇已經無聊胡鬧到暈果隻,無乜興趣

    回覆刪除
    回覆
    1. 人才淍零無創意, 來來去去都係個D, 真係無咩意欲睇呀

      刪除