2014年11月14日 星期五

舊歌重溫 ~~ Let's stay together

電視傳來這首歌時, 歌名就在嘴邊, 可就想不起來。 今天忽現想起它出現在 Pulp Fiction 的 soundtrack 裡, 便在 YouTube 找找看, 也給我找到了。

我聽了多個版本, 還是喜歡 Al Green 的多一點。 Seal 的也不錯呢。 反而 Tina Turner 的版本讓我想起肥媽。



只愛舊歌重溫, 不大愛現時的流行歌曲, 我應是個徹頭徹尾的「老餅」了。

12 則留言:

  1. 我前幾日先問我妹記唔記得我哋嗰本sing along,夠哂老餅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪有樂譜架? 我印象中我家組學結他時有本成寸厚嘅歌書

      刪除
  2. 舊歌重溫時,會唔會「想當年」?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都會架, 記得以前放學就伏收音機聽歌嘅日子

      刪除
  3. 我都係老餅,我細時,已聽Barry Manilow。我自己也奇怪自己的偏好。

    回覆刪除
    回覆
    1. Barry Manilow, 我識佢嘅歌有 Mandy, Copacabana 同 ready to take a chance again
      你提起佢, 我即刻想搵番 foul play 來睇呀

      刪除
  4. 聽返舊歌, 第一次係邊聽既情景, 就會浮現.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有次都會想起以前仲返學個陣時架

      刪除