2016年10月1日 星期六

巴斯與胡廸

踏入秋天, 鄉下人又要為嚴寒冬天作好準備。 我和隔壁鄰居都以鑄鐵火爐取暖,  因此要買來木頭。 鄰居在花園堆起木頭, 這位充滿好奇心的小子就趁機 爬上頂, 四處張望。  
 


這小子名叫巴斯, 從前是流浪街頭的被虐小狗,  現在是鄰居的寶貝。 不知道是不是以前自由慣了, 他試過兩次離家出走。 我們看到他身在高處,  也立即跟鄰居說了。
 

巴斯也有同伴,  他大名胡廸。 作為澳洲牧羊犬. 他有很強的護衛性本能。 每次我們的車子一駛近, 他就會汪汪叫。   



鄰居愛心爆棚, 家中除了胡廸和巴斯, 也有 Chérubin、Looping、Kiki 和貓霸王, 更養有幾隻兔子。 坦白說, 我可沒有這份能耐。 



23 則留言:

  1. 你去森林斬柴咪唔使買囉!

    回覆刪除
  2. 一堆柴火、一個冒白煙嘅鑄鐵水煲,一張梳化、一杯咖啡/茶,一本書,簡直電影畫面😄
    一家8口,加埋貓狗🐱🐶

    回覆刪除
    回覆
    1. 何只8口1, 佢仲有4個仔, 一家十幾口

      刪除
  3. 你唔使養咁多,佢地自己找上你家

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我都話, 只會照顧兩位喵星人就夠啦

      刪除
  5. 我覺得兔仔比較難養,間屋大,養多幾隻小動物,都無所謂的

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都幾佩服佢, 又返工, 又要做家務, 仲要照顧小動物, 好犀利

      刪除
  6. 其實鄰居都有外判咗幾隻小子比妳日托吖,嘻嘻!

    回覆刪除
  7. 巴斯&胡迪都好靚仔呀!!
    即係Mr.Looping 同貓霸王係一家人?唔怪得Mr.Looping咁大膽啦!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你終於明白點解 Mr. Looping 咁大膽

      刪除
  8. 狗哥平時多唔多同佢地玩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會啦, 佢地太活躍, 狗哥支持唔住架

      刪除