2016年10月30日 星期日

Mini Burgers

什麼是分工合作?

分工合作就是, 因為時間關係, 我已經準備好切好的醃青瓜、蕃茄和洋蔥。 同時麵包也焗好了。煎好了的漢堡牛肉亦在一旁隨時候命, 只待我家大廚出場裝配兼擺盤。




美中不足的是薯條。 友人提點, 焗爐預熱不足, 所以薯條焗得太乾, 我下次要多加留意。

14 則留言:

  1. 大廚嘅工作真係“不可多得”喎,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪似有D煮食節目主持? 整定哂, 等佢埋尾

      刪除
  2. 回覆
    1. 整完我個 part, 我已經唔想玩拼砌, 叫佢攪掂佢

      刪除
  3. 擺盤嗰位好重要播。賣相唔錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪仲欠枝旗仔? 我見好多人都鐘意吉枝野 ^^

      刪除
  4. 好明顯有人行精面,你變咗幕後😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 整定哂, 等佢埋尾, 好似有D教人煮野嘅主持人

      刪除
  5. 兩個小包加薯條,呢度都好飽肚啦

    回覆刪除
  6. 原來焗薯條有這個竅門

    回覆刪除