2016年10月24日 星期一

Thank you~~

收到啦~收到啦~~

有信自遠方來, 不亦樂乎。 雖然素未謀面, 沒想到在遠方的你都會想起我呀!  郵票上的每位汪星人都非常卡娃兒, 我和專員特別鍾情法國鬥牛犬。 某人一見到就已經企圖及意圖據為己有。 

容我在這說一句, 謝謝你, 毛豆! XOXOXO


16 則留言:

  1. 咁快,真係好了👏🏻👏🏻👏🏻
    你果"契女"小丸子唔知去咗邊度玩呀!我搵咗好多間都揾佢唔到,好在有d毛小孩同叮噹🐶🐱
    唔好咁客氣,好少嘢,最緊要你鐘意🎎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我契女咁大膽, 走佬, 唔通去左搵花輪?

      刪除
    2. 由東京搵到北海道都唔見佢😅

      刪除
    3. 個衰女一定玩到唔知訂

      刪除
  2. 回覆
    1. 上世紀嘅事啦, 個D郵票簿仲係老家

      刪除
  3. 毛小孩o既物品,一定得意,愛不惜手

    回覆刪除
  4. 係咪貼紙郵票?~~~~靚喎♥

    回覆刪除
  5. 合曬你心水,blog友好有心

    回覆刪除