2016年10月31日 星期一

哈佬喂告示

一如去年,  我們在門外貼上告示, 標明我們不會慶祝哈佬喂。 其實所謂告示, 只是隨便在廢紙背面畫個圖, 再寫上 On ne fête pas Halloween 而已。


不是我們吝嗇, 不想孩子上門討糖。 我們已經買了糖果, 準備給認識的孩子們, 他們也不用特意來我家。 


因為每次有人敲門, 狗哥都會盡忠職守, 溫馨提示, 叫個不停。 就算人家走了, 他依然持續幾分鐘。 為免老人家勞心勞力, 精神緊張, 還是貼個告示比較好。  

結果是: 我相信某相熟的街坊需要驗眼。 我聽到敲門聲, 就朝窗外探望, 便看到他們一家三口。 難道我又扮作時運高?  雖然吐血中, 亦唯有開門打招呼、給糖果。 之後還有一群孩子跟著走過來。 狗哥一直在我旁邊汪~汪~汪, 我的耳膜也差點給他震破。 

看來明年我又要有新招才行。
 

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢似係同我地講, 有人黎呀, 有人黎呀, 咁樣啦

      刪除
  2. 我的朋友就會閂燈上樓上,費事人地敲門。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都熄左燈, 奈何D人係唔理架

      刪除
  3. 或者直接將糖果放門口,告示上叫他們不要按門鈴驚動狗哥。

    回覆刪除
    回覆
    1. 放糖無問題, 最怕唔知有無人唔生性, 一下攞哂

      刪除
  4. 出年你要企定喺街口截住啲人,咁狗哥咪唔知有人嚟囉.

    回覆刪除
  5. 我今年派到唔夠糖,最後連喉糖都派埋先夠

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都試過一年係咁, 連我帶過來慢慢嘆嘅花生糖都派埋

      刪除
  6. 出年你係未到門口前擺定大堆糖,等d人唔使行咁近

    回覆刪除
  7. 擺一大盤糖在門口任佢地自行拿取走人^^

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 好似不停夫提你咁, 開門啦, 開門啦

      刪除
  9. 哈哈,我昨晚刻意取走門鐘電心以保安寧,之後再安裝上,鄰居過往會放一盆糖果在門口,今年則貼告示"sorry no candy", 回家路上,見很多人扮鬼扮馬

    回覆刪除
    回覆
    1. 我尋日真係激到吐血, 夜晚十點都仲有人拍門, 貼左張紙都唔睇, 激氣

      刪除