2016年11月1日 星期二

二對一

正當我聚精會神在看 Westworld 時, 忽然聽到窗邊傳來奪命音波功。  揭開窗簾一看,  便見到貓霸王和 Mr. Looping 在窗前。每次我見到 Mr. Looping 跟在貓霸王後面, 我都會想起傍友一詞。


兩位大帝一直不肯下來, 就是要維護領土, 對付共同敵人: 小野貓。 可憐小野貓早上還來我家填肚子。 我也出盡法寶, 包括噴水壺、除蚤水, 即使我走到外面, 惡形惡相, 他倆一點都不怕。  專員看到他們非常自私的一面, 生氣得不得了。


最後我們還是等到小野貓再來時, 再給他糧餉。



21 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢個霸王只會追住佢跑, 佢惡哂架

      刪除
  2. 睇見兩隻今次咁齊心,都唔知好嬲定好笑。^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似大哥同手下一齊, 好有惡勢力 feel

      刪除
  3. 只係唔比小野貓埋身,有無蝦小野貓﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓霸王一見小野貓就追, 好似唔俾人係佢地盤咁

      刪除
  4. 唔多添。佢哋守住係唔想小野貓入屋?

    回覆刪除
  5. 唔可以抱走佢兩個??

    回覆刪除
    回覆
    1. 細個位都可以, 大個位我都怕左佢 😁

      刪除
  6. 你有冇試下去抱小野貓, 睇下2隻野會唔會醋意大發XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一行得太近佢, 佢會閃架, 所以我都未抱過

      刪除
  7. 可以跳上窗框都幾好身手

    回覆刪除