2016年11月10日 星期四

小王子錢幣

有天去郵局, 一推門, 就見到小王子錢幣的宣傳架。 


曾經看過電視廣告, 我還以為已經告一段落, 原來仍然繼續開賣。 我上網看看,  錢幣有金又有銀。 自問丟三忘四, 收集錢幣這玩意絕不合我啦。 😉


有興趣的話, 可以到這來研究研究。(https://monnaie-le-petit-prince-2016.monnaiedeparis.fr/en/)

✜ ✜

當寫到有金又有銀時, 我這位資深電視迷又想起...  😃 (不過忘記了是那套劇集) 

有金有銀又有田有大間屋
日頭休息夜晚happy
愉快過日辰……

23 則留言:

  1. 有金有銀又有田有大間屋
    日頭休息夜晚happy
    愉快過日辰……老友鬼鬼?

    回覆刪除
  2. 小王子又真係法國屹立不倒嘢,不過佢哋精品好貴呀

    回覆刪除
  3. 一定好多人有興趣儲呢,可惜我一向信奉家徒四壁,甚少儲嘢。;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最弊係會唔記得擺左係邊, 唔儲好過

      刪除
  4. 我都喜歡小王子!
    那吞了大象的蛇...
    那玫瑰...
    那狐狸...
    那點燈的人...

    回覆刪除
  5. 我晨早乜都唔儲啦,費事煩

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 音樂係森林和原野呀
      邊套劇集唱過, 我又唔記得呢

      刪除
  7. 小王子故事書 N 年前睇過 , 已無法想起他的內容 , 原來佢現在仍有用來宣傳 ( 哈哈可能我再要買本重看了 )

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本書仲係度, 係英文版, 法文版我就未睇過啦

      刪除
  8. 我想起兒時順口溜
    廿畝田,廿畝地,廿畝荔枝几
    話説媒婆來説親,男家廿畝田⋯⋯⋯其實是又無田,又無地

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家就要有樓呀, 個 mentality 無改過 ^^

      刪除