2016年11月12日 星期六

Ficelle Picarde

專員近來頻頻說公司的瓊天大酒樓出品甚為難吃。 明白明白, 那趁著休假, 我就做他喜歡的 Ficelle Picarde。 

做 Ficelle Picarde 不難, 只是步驟多, 較花時間。 

先要把洋蔥及磨菇加入 crème fraîche 煮成餡料 → 煎 crêpes → 將餡料及火腿包在 crêpes 內捲好條狀 → 準備白汁 → 把 ficelle picarde 放在焗盤, 澆上白汁, 灑上碎芝士 → 放入焗爐烤成金黃就行


可以想像我做這道菜, 要比平時洗少個碗盤?  熟識的的人都應該這看得出我絕對是誠意可嘉。

看回我寫的東西, 才知道對上一次做 ficelle picarde 已經是去年四月的事了。 或者下次跟它再見面會是明年的事啦。😉



20 則留言:

  1. 我地都係行動派,講到有乜想食就即做,好多俾錢都未必有得食啦
    明年都只不過個零月嘅事咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好衰架, 有次出去食, 見到有呢個, 有人想叫, 我叫佢俾錢我整佢食好過 ^^

      刪除
  2. 哇,唔好講整,我只是睇都唔明點做,勁!希望可以慰藉到專員心靈啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係我寫得唔清楚啫, 真係唔難, 係多步驟咋

      刪除
  3. 回覆
    1. 我整甜 crepes, 用 1L 奶, 煎左成個鐘都未完, 企到腳軟 😞

      刪除
  4. 既然咁多功夫,有冇煎多幾塊crepes備用嚟整甜品呀?

    回覆刪除
  5. 這麼多工序少些能耐和愛心都不可以哩 .

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 叫佢洗=精神虐待我, 佢一邊洗, 一邊依依哦哦, 又彈三彈四, 好煩 (可能佢呢招真係 work ^^)

      刪除
  7. 瓊天大酒樓通常都唔太好食XXXD

    回覆刪除