2016年11月28日 星期一

When Harry Met Sally

雖然已看了無數次, 劇情早已滾瓜爛熟, 可是上星期它在電視出現, 我又由頭到尾看一遍。
 
記得當年一起看這電影的友人十分討厭它, 說每個角色都會滔滔不絕, 說個不停, 令她頭痛。 有次在法文課堂談到它, 一位80後女生說對它零印象, 我頓時覺得自己是老餅中的老餅。😐

最經典的當然是餐廳那一幕, 還有電影開首談到男女之間會是朋友的話題。 這話題到現在都會討論個沒完沒了。

如果現在開拍一套關於 Harry 跟 Sally 婚後三十年的生活, 不知道有沒有捧場客呢?

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 我前排先睇完 Four weddings & a funeral. 而家都仲覺得好睇

      刪除
  2. 曾幾何時,每一套Meg Ryan嘅電影我都唔會錯過。Those were the days!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只睇過佢好幾套咋, 去到 In the cut 同埋 Kate & Leopold, 我已經支持不住

      刪除
  3. 我同王子一樣,淨係記得個名

    回覆刪除
  4. C火啦!我竟然唔記得有冇睇過添🤔

    回覆刪除
  5. 我鍾意喎,因為對白多先要睇多幾次,明白每個角色的性格。

    回覆刪除
  6. http://my.mail.ru/list/abzi/video/156/4703.html?related_deep=1

    回覆刪除
  7. 電視重播有睇過90男歡女愛

    回覆刪除
  8. 呢套戲嘅角色令人有親切感。 好喜歡佢哋嘅對話, 好生活化。 餐廳果幕…… 睇果陣好懷疑有人真係做得出!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 餐廳果幕都係戲劇黎啫
      睇呢套戲, 我都學左D日常英文

      刪除