2016年11月21日 星期一

Au revoir!

法國中右翼總統候選人第一輪初選告一段落, 前總統 Nicolas Sarkozy 票數列第三位, 最終出局。 他亦隨之承認失敗, 而且宣佈退出政壇。 明年大選, 不會再看到他跟荷蘭先生同台, 都算是件好事。

互聯網圖片

猶記得 2012 年總統大選時, 法文老師形容 Sarkozy 只剩下最後一口氣。 當他落敗後, 老師又一口咬定 Sarkozy 的政治生涯已經完結。我相信, 他沒料到 Sarkozy 猶如意志強頑的小強, 四年走來, 無論他涉及多少官司和醜聞, 始終打不死。 不知道老師現在讀到 Sarkozy 退休的新聞, 會想「有請小鳳姐」呢?

這裡的主流傳媒很矛盾, 一方面會猛烈批評 Nicolas Sarkozy, 一方面又喜歡報導他的一舉一動。 忽然想起在臉書看到個好笑的留言: Nicolas Sarkozy 和 Carla Bruni 終於有個共通點, 便是 Ils n'ont pas assez de voix。 Voix 既解作聲音, 又解作選票。即是他們的聲線/選票都不足。 專員回來時, 我便考考他, 他一下就說中了。

還記得那位堅離地Jean-François Copé 嗎?  他的得票率奇低, 只有 0.3%。 如果有 0.3€, 不就可以買兩個他的招牌 pain au chocolat 嗎?  😁 

互聯網圖片



15 則留言:

  1. 呢位法國總統,最憎英國脫歐,我對佢都好反感。

    回覆刪除
    回覆
    1. Sarko 都試過唔同 Cameron 握手
      荷蘭先生前排調查支持度得4%, 已經有人提議叫佢唔好競逐連任

      刪除
  2. 小鳳姐呢排忙到氣咳,請唔到呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 小鳳姐年中開完演唱會, 都要抖抖 ^^

      刪除
  3. 法文老師係喺呢度唔係香港?

    回覆刪除
  4. 先生成日鬧佢cochon, il fait rien

    回覆刪除
    回覆
    1. Sarko 係 cochon, Hollande 一定係 une bonne tête de veau

      刪除
  5. 回覆
    1. 尋日睇埋佢地政網, 真係唔係嚇你, 真係做到至奇

      刪除
  6. 通常選總統啲投票率高唔高?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次都有七成架, 不過好多人投白票

      刪除