2016年11月15日 星期二

籌款

為了籌款可以去到幾盡? 

互聯網圖片

法國知名玩野王 Rémi Gaillard 為動物保護協會 (Société protectrice des animaux) 籌款, 上星期五自困於 Montpelier 中心的狗籠內。狗籠只有3平方米。他更事先聲明, 只會在籌得5萬歐元, 又或是300隻動物給收養, 才會走出狗籠。



結果, 玩野王超額完成。 經過五日四夜, 協會共籌得超過20萬歐元, 同時150隻動物給收養。 玩野王亦順利完成善舉。

我只希望這幾天到中心收養動物的人不是一時興起。 法國人遺棄動物可不是新鮮事, 特別是長假期時, 有人甚至把狗隻放在 SPA 中心門前, 就揚長而去。


27 則留言:

  1. 明白玩野王的好心,希望多d人收養動物,但就好心做左壞事囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人養寵物都係三分鐘熱度, 我知道有D人仲會遺棄係狗狗美容院 😠

      刪除
  2. 用呢d方式,似想人留意佢多d

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔排除佢想出位, 不過都引起大家關注, 都算 win win 啦

      刪除
  3. 回覆
    1. 好奇怪,點解佢仲可以着短袖衫嘅。。。

      刪除
    2. 有陽光萫短袖唔出奇, 我屋企個位都得架

      刪除
  4. 英國人都係,好鍾意動物,但又好多人放棄佢地。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一開始有寵物, 就要有照顧佢地終老嘅準備

      刪除
  5. 放喺SPA門口嘅人仲分分鐘以為自己已經好有責任心,功德無量,查實係禮義廉就真!

    回覆刪除
  6. 引起人關注,呢個方法幾好.

    回覆刪除
  7. 希望唔好真係呢頭收養,嗰頭就棄養啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔好三分鐘熱度, 最憎個D人到寵物年老就遺棄佢地

      刪除
  8. 其實養動物責任都好大...

    回覆刪除
  9. 哩位人兄都好博喎,
    不過哩啲以寵物為題籌款點都有人幫忙,
    香港都大把人話自己乜乜組織,
    喺旺區擺隻狗出街頭,話為遺棄動物籌款,
    又無社署批出嘅籌款批文,但都好多人狗狗可愛乖乖俾錢,啲銭去邊度就無人知喇...

    回覆刪除
    回覆
    1. 對住D不明來歷嘅組織, 我唔會捐錢

      刪除
  10. 回覆
    1. 要理智D, 我見過有人係叫工人, 又或者俾錢人放狗, 佢地係咪真係咁鐘意D汪星人, 我有疑問

      刪除
  11. 養動物,責任重大,真要想清楚。

    回覆刪除
  12. 行動雖然好出位 , 但總算是做了好事囉 .

    回覆刪除
  13. 我一向都有follow呢個癲佬啲嘢,我覺得佢都係大細路嗰種,做呢件事應該係全心做好心嘅!😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你係佢嘅捧場容, 我覺得佢近來現得無咁痴線
      你有無睇佢今年哈佬喂條片, 笑C我

      刪除