2016年11月25日 星期五

〔甜點〕Crème brûlée

繼焦糖布甸後, 我升呢 (以增磅指數計算) 挑戰  Créme brûlée, 亦是我第一次做 Créme brûlée。 

翻開我的陳年食譜書,  也看過網上食譜,  材料都是大同小異。沒再多想, 立即動手做。我只用了蛋黃4個 + créme fraîche liquide entière 500ml + 砂糖 60g + 雲呢拿條1條。 

先把雲呢拿的籽刮出來, 放進 créme fraîche liquide entière, 然後加熱至剛起泡為止。蛋黃和糖拌勻, 倒進已加熱的 créme fraîche, 慢慢攪動均勻, 過篩, 之後把它倒入布甸杯內, 將布甸杯放在烤盤, 在烤盤放熱水至布甸杯一半高度, 在預熱至 150Cº 的焗爐烤。專員再三叮囑,  烤出來的製成品應該是表面結實著色, 內裡卻有點搖晃。 烤好後,把布甸杯取出來冷卻到室溫, 再放進雪櫃冷藏。


最後撒砂糖+燒火槍的隆重儀式自然是專員主理。😄



每次吃 créme brûlée 時, 我最期待的就是聽到敲碎那層焦糖的卡~卡~聲。是不是有點變態? 😎

 
這次做的 créme brûlée 不錯吃, 第一天吃它時, 我只嫌它未夠結實, 可能因為冷藏的時間不足。 第二天再吃時, 效果就如理想。😍

 

24 則留言:

  1. 下次係咪輪到Soufflé🤔
    你要一手拎匙羹一手拎噴槍,食完層脆糖再撒再燒直至食哂🙃

    回覆刪除
    回覆
    1. Soufflé 要整起即食,呢個都幾頭痕
      你呢個食法難度好高喎

      刪除
  2. My favorite!!! 唔敢diy,我會自己吃晒佢

    回覆刪除
  3. 正常喎,果層焦糖係此物之靈魂

    回覆刪除
    回覆
    1. 一隻匙羹篤落去, 卡一聲, 最為興奮

      刪除
  4. 對,層焦糖絕對係亮點!

    回覆刪除
  5. 嘩~~請鄰居食,一定以為你係買回來
    可能專員每星期都要食,實在太成功喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個無分享, 我整左4杯咋 ^^
      個個星期食, 佢肥左一定又賴我

      刪除
  6. 回覆
    1. 我見到你買個D蛋糕, 我都會流口水

      刪除