2016年11月22日 星期二

目測

把雞放進焗爐後, 才想起我的肉類溫度計魂歸天國 (我痴呆症又發作?), 唯有又繼續使用手動模式來做烤雞。😒

先以 200Cº 烤半小時, 之後把烤盤取出, 再放入洋蔥和薯仔, 放回焗爐後, 轉為 180Cº, 多烤半小時便完成。期間除了間中把烤盤內的雞汁澆在烤雞上, 也要多觀察, , 以防烤雞會到非洲瀟洒走一回。

製成品看來還可以吧? 😛


中間還發生了一段小插曲, 我家少爺一直蹲在廚房, 時而叮著焗爐, 時而蠢蠢欲動想跳上流理台。 難怪狗哥會那麼疼少爺, 他倆其實都是 two of a kind。 😉


 

20 則留言:

  1. 通常190-50~1粒鐘一定得
    你呢個掂哂啦,d薯仔仲有焦底添👏🏻👏🏻👏🏻

    回覆刪除
  2. 賣相好正,我想食隻雞翼呀!

    咁狗哥呢?佢今次只派探子,自己冇現身?;P

    回覆刪除
  3. 呢張相嘅少爺目光溫柔喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個真係好少有, 通常都係嚇鬼樣

      刪除
  4. 看你的blog很開心, 雖然我冇份食。 :P
    話說我到加拿大探父母, 有大焗爐用, 嘗試焗蛋糕(第一次焗失敗了。只不過想整最簡單的sponge……

    回覆刪除
    回覆
    1. 話時話, 我未整過 sponge cake
      難得有人睇我寫D野會開, 我寫D野都無咩營養 😁

      刪除
  5. 我通常會把隻雞切一刀,攤平焗,容易熟D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見有人會係底部開刀, 再一開二, 不過我好懶, 無整到

      刪除
  6. 比我都排住隊等食~~~香味一定好勁姐

    回覆刪除